Friday, June 10, 2011

bantai jee kuntum rongeng .

assalamualaikum 
salam sejahtera :)

Hai kawan, sahabat, geng dan musuh- musuh dalam selimut ! ( nampak akrab tak kalau ayat camtu ) HAHA ! Lama aku tak hadap blog ni. Bukan nya apa, blog aku tak hebat macam blog korang, tu yang malas nak update, usha- usha je blog korang yang hebat meletop- letop dengan cerita- cerita panas artis ke, pasal kawan- kawan korang yang aku tak kenal aku baca gak tauuu. Heee. ( mane tawu 1day kawan kau tuu kawan aku jugak kan ) nak jugak ! HAHA ! Sekarang je ada mood untuk taip- taip apa yang suka hati aku nak taip la. Nak merepek pun dah ada ni. Bab aku memang tak tawu nak cerita apa. Hehe. Boleh camtu ?


* pic yang tak da kena mengena dengan entry kan ? HAHA. tuu muka- muka group time sem5 . wahh, kembang la korang, terpampang kat sini .Hee. 

0 comments:

Post a Comment

budak- budak baik